niedziela, 3 lutego 2019

- 0005 -

Niecałe 3 lata, zapomniałam o tym miejscu ;)

Co się zmieniło?

Przestałam parzyć kawę w kawiarence, mam teraz ekspres co mieli na świeżo i parzy ekspresso. I który ma spieniacz do mleka, więc mam co rano pyszne latte na dzień dobry.

Co jeszcze?

Starsza dalej jest starszą, choć aktualnie jest Najstarszą.
Młodsza stała się Średnią.
I doszła Najmłodsza.

3 cuda, które wywróciły moje życie do góry nogami.
Dom jest coraz bardziej zapuszczony, ale i jeszcze bardziej kolorowy przez rozrzucone zabawki, gumki i spinki do włosów, które można znaleźć dosłownie wszędzie :)

Jest też smutna zmiana - nie ma już z nami Psa. Odszedł sam w Wakacje.
Chorowity był, wiec i dla niego i dla nas stało się dobrze. Nie płaczę po nim, czego moja Rodzicielka nie rozumie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz